מתן ישוב קהילתי בדרום השרון

כל הפרטים: מוקד שרות קהילתי מתן - 01/12/14

מזכירות היישוב | עדכון אחרון: 07/10/2015 02:30

 

קישור ישיר אל פתיחת קריאת שירות

                                  הוראות שימוש במערכת                              

                                                                                       01.12.2014

ביצוע ההתחברות למוקד - באמצעות מחשב, טאבלט, או סלולרי:                                           

משתמשי סמרטפון - זהו קישור אל תצלומי-מסך להמחשה

במחשב: 

כתושבי מתן יש להקליק בעכבר על מלבן לבן כזה (מימין למעלה):

 http://matan.meydata.co.il/images/matan/h3_547b4c473e66d.png

 

להתחברות ראשונה, אם איננה ידועה סיסמתך - יש להקליק על  'שכחתי סיסמה'.

 

למטה, יש למלא את כתובת המייל שלך (זו שרשומה במזכירות מתנ"ס מתן) ולהקליק "שלח".

עתה ניתן להכנס למערכת בפרטים האישיים (שם-משתמש וסיסמה) שמתקבלים אצלך במייל.

 

לא מצליח לך? לא זכורים לך הפרטים הרשומים במזכירות או שהם כבר אינם עדכניים?

בקישור הזה ניתן לעדכן פרטים ולהוסיף בני משפחה. יש לאפשר כ-48 שעות לקליטתם במערכת.
במזכירות מתן יאמתו את כל הפרטים ובהקדם כולנו נתחבר
 :) >> 

 

 

לתשומת ליבך:

ייתכן שמקצת הפרטים שלך במערכת לא עדכניים. לכן עם כניסתך הראשונה למערכת,

יש לעדכן פרטים וכתובת מייל.  חשוב לשנות סיסמה כבחירתך, כדי לזכור בקלות :)

איך ? מתחת לכותרת המערכת "מוקד שירות קהילתי מתן", מתחת לשמך, יש להקליק על:
http://www.peduel.org.il/adminML/appImg/MyMenuButt.gif

כעת יש להקליק "עדכון פרטים אישיים" בתפריט שמופיע. שינוי הסיסמה מתבצע ממש למטה.

עתה יש להקליק על "שמור" מתחת, כדי לשמור את עדכון הפרטים ושינוי הסיסמה !

 

#        אנא הזדהו במערכת בהתאם להוראות הנ"ל.

 

       ניתן לצפות בקריאות שפתחת ע"י הקלקה על: http://matan.meydata.co.il/images/matan/h3_547b4e754cff1.png   

ומשמאל - ניתן לפתוח קריאת שירות חדשה בהקלקה על   http://matan.meydata.co.il/images/matan/h3_547b5039d4eec.png
 

משלב זה יש לפעול לפי המוצג בחלון שנפתח - כדלקמן:

 

o       בחרו את 'סוג הפנייה' מתוך הרשימה (חובה) וכן 'מיקום'.

o       הזינו פרטים (לא חובה). ניתן גם לצרף תמונה אחת או קובץ בודד (יתאפשר יותר בעתיד), וכן הערות.

o       לסיום יש להקליק על "שלח". המערכת תנתב את הקריאה לגורם המטפל.

·        עם הטיפול בקריאה וסגירתה, יוזם הקריאה יקבל עדכונים אודותיה.


בהצלחה,

צוות המוקד / ועדות פרויקטים וקשרי-קהילה מתן.

 

 


 

                  הזמנת תושבי מתן אל מוקד השירות הקהילתי                 

                                                                                            02.03.2015

תושבים יקרים!

בהתאם להחלטת וועד פה אחד מתאריך 01 למרץ 2015

לאמץ את המלצת וועדת פרוייקטים למערכת המוקד החדשה –

הנכם מוזמנים להתחבר ולהיכנס למערכת, לפתוח קריאה

ולעדכן פרטים שלכם ושל בני המשפחה בקישור הבא>>

 http://matan.meydata.co.il

 

הרקע להזמנה זו:

החלטות ועד מתן, ביוזמתו ותמיכתו בהתאם לפרוטוקולים -

פרוטוקול 17/2014 מתאריך 17 באוגוסט 2014 בעמוד 11 בנושא בדיקת פיילוט של מערכת אלטרנטיבית לניהול היישוב,

פרוטוקול 18/2014 מתאריך 07 בספטמבר 2014 בעמודים 2-3 בדבר הקמת פיילוט קהילתי ע"י הסמכת צוות מוועדות פרוייקטים וקשרי-קהילה,

פרוטוקול 04/2015 מתאריך 01 למרץ 2015 בעמודים 3-5 
אשר מאמץ את המוקד הקהילתי החדש כמערכת קבועה, למקד בה את כל השירותים לתושבי-מתן כפלטפורמה אחת שתחליף את אתר מתן הישן,

ופרוטוקול 06/2015 מתאריך 12 לאפריל 2015 עמודים 8-9 בדבר הרחבת שירותי המערכת לתושבים כולל שיתוף מתנ"ס מתן;

 

הזמנה:
– תושבי מתן היקרים, הנכם מוזמנים בזאת להתחבר ולהיכנס למערכת.
מטרת המוקד במערכת היא לאפשר לכל תושב מתן לפתוח קריאת שירות בתחומי התחזוקה, גינון, בטחון ופיקוח במרחב הציבורי של מתן – 
וזאת על מנת שיטופלו ביעילות על ידי מחלקות היישוב הרלבנטיות, לשביעות רצוננו התושביםמערכת המוקד מאפשרת מעקב ובקרה אחר ביצוע הטיפול בקריאות: פתיחת קריאה חדשה, טיפול בקריאה וסגירתה.

השימוש במערכת ניתן לביצוע התושב באמצעות מחשב, סמרטפון, טאבלט, טלפון.

 

תושבי מתן נדרשים להיכנס למערכת בשם משתמש וסיסמה ולעדכן פרטים ופרטי בני משפחה המתגוררים במתן.


המטרה:

#        מוקד שירות מקוון יאפשר לכל תושב לדווח על תקלות ומפגעים במרחב הציבורי במתן –
באמצעות מחשב, סמארטפון, טאבלט ומוקד טלפוני.

#        טיפול, ניהול ומעקב יעיל אחר התקלות ופתרונן ע"י צוות הישוב.
 

התהליך:

1.    פיילוט: שלב ראשון של הטמעת המוקד בהשתתפות קבוצת משתתפים / נסיינים -

הסתיים בתאריך 01.3.2015.

במהלך הפיילוט נבחנה מערכת המוקד, הוגדרו תוספות ושינויים נדרשים, וצוות הישוב למד תהליכי עבודה בסיסיים.

2.    שיפורים ותיקונים: בוצעו תיקונים ושיפורים שהוגדרו כנדרשים בעקבות תובנות וממצאים שוטפים.

3.    בתחילת 2015 הושק מוקד המערכת  לכלל תושבי מתן.

 

מה נבקש מכם :)

#       הכנסו למערכת בשם משתמש וסיסמה כנ"ל

#       רואים תקלה או מפגע בישוב? – דווחו עליה כתקלה בעזרת המוקד

#       המתינו לקבלת עדכון בדבר הטיפול בקריאתכם.
ספקו משוב במערכת – מה אהבתם יותר ומה פחות? מה תרצו לשפר?

 

יחד נצליח
להפעיל מוקד שירות מסודר ביישוב. כזה שישפר באופן משמעותי את רמת השירות לתושבים !



בתודה מראש על שיתוף הפעולה,

צוות המוקד / ועדת פרויקטים 
ויו"ר + ועד מתן

 

רחוב הדר 84, מתן, טל: 03-9022832 שלוחה 0, פקס: 03-9024166